Jumaat, 14 Jun 2013

Sakit Berpindah-Pindah...3N

Ketika rakan itu sedang memberitahu saya
tentang tangan kirinya yang sakit...jari
tengah kaki kirinya bergerak-gerak....

Apabila saya menyentuh jari tersebut dengan
ibujari dan telunjuk...sakit tangannya hilang
tapi kemudian urat kiri tengkuknya pula sakit.

Saya terus memicit sedikit jari tersebut...sakit 
itu berpindah pula ke bahagian belakang 
kepala...kemudian tidak lama...seluruh 
bahagian kepalanya terasa sakit...

Saya cuba cubit cabut pada jari tersebut...
ternyata kaedah itu tidak sesuai..kepalanya
bertambah sakit dan berat...

Maka saya beri ia air doa...dan ketika bangun
pagi esok barulah ia dapati sakit kepalanya
sudah sembuh..dengan izin Tuhan...

3 Nota

1.sakit berpindah-pindah tanpa sebab munasabah
biasanya menunjukkan sakitnya ada kaitan
dengan gangguan jin...

2. Sakit berpindah-pindah itu biasanya bererti...
jin berpindah-pindah...

3. Kadang-kadang sakit gangguan itu tidak ber-
pindah...tapi hilang serta merta tanpa sebarang
sebab yang munasabah...

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan