Ahad, 22 Januari 2012

Scan (06)...Pengisian Otak...

Iaitu antara cara mudah membuat pengisian aura ke bahagian
otak 'pesakit'...

Ketika saya tengah pening kepala memerhatikan 7 pelajar 'ter-
pilih' dalam satu kem bistari solat...yang dah jadi kem bistari
silat...patutlah cikgu-cikgunya mengelak daripada masuk kum-
pulan mereka..terlintas satu idea...

Saya memanggil salah seorang darinya berdiri dihadapan saya
dan memintanya menutup mata...

Saya letak hujung jari telunjuk ke dahinya...dan membuat satu
set pernafasan...bila saya tanyakan...budak itu memberitahu
ada semut-semut 'berlari-lari' dalam kepalanya...

Saya memintanya 'melihat' semut-semut tersebut dan membuat
satu set pernafasan...

Dengan spontan dan penuh yakin budak itu mengatakan...se-
mut-semut itu berupa suatu lemabaga pendek...bertanduk dua
...bertelinga runcing...merah mata dan berbulu....

Saya tarik dengan kaedah cubit cabut....budak itu memberi-
tahu semut-semut itu dah tak ada lagi...

Rakan-rakannya yang lain tertarik dan semuanya minta 'scan'
dan hasilnya lebih kurang sama...ada makhluk beetanduk dan
bertelinga runcing dalam kepalanya...

Cuma yang seorang itu nampak 'lebih sikit'...makhluk itu me-
megang sesuatu benda seperti senjata berduri...memakai 
cawat kulit sedang berdiri di kawasan batu di belakang rumah
budak tersebut...Wallohu a'lam

Seperkara yang perlu anda fahami...bahawa kenakalan budak-
budak tersebut mungkin berkait rapat dengan gangguan...
dan dari 'scan' ketika itu menunjukkan enam darinya sedang
ada jin mengisi pada bahagian otak...

...dan pada hakikatnya...makhluk yang mereka 'nampak' itu...
sebenarnya pada otak mereka sendiri...dan begitulah sebaha-
gian daripada kesan angin bisa dalam otak...

Kalau anda 'pesakit'..anda tak perlu mengamalkan sesuatu
untuk melihatnya....cukup ada angin bisa jin pada otak...
atau mata...

Bagi saya ia bukan suatu kelebihan...tapi lebih kepada 'kera-
cunan' angin bisa jin pada otak....

Wallohu a'lam




7 ulasan:

  1. Assalamu'alykum Saudara Junied...sekiranya di izin kan saudara, saya ingin untuk mempelajari cara/teknik2 saudara "SCAN"...di harap saudara dapat berkongsi :-) Lillahi Ta'ala.

    BalasPadam
  2. Wa alaikum salam wbkth Qalbi...

    Saya dah cuba hubungi email Qalbi...tapi
    nampaknya ada masalah..ianya seperti tak
    sampai...maka Insya Allah saya akan ter-
    angkan sedapat mana dalam blog ini...

    Untuk lebih lanjut tentang 'scan' bahag-
    ian otak...perhati tajuk 'SCAN'(04)...
    dan 'SCAN' (05)...dan Insya Allah pada
    tajuk 'scan' mudah tenaga dalam dalam
    blog rahsia nampak jin...nanti Insya
    Allah saya kan beritahu tempat rujukan
    tajuknya ya...

    BalasPadam
  3. Tuan Junied, set pernafasan tu macamana? adakah baca al-fatihan 3x senafas itu dinamakan satu set pernafasan? kalau tiga set pernafasan bermakna 9x baca senafas ke? umi try nk baca 3x senafas pun dah semput ni ...

    kaedah cubit cabut tu macamana pulak? harap TJ sudi beri tunjuk ajar. Jazakallah.

    BalasPadam
  4. ...satu set itu banyak caranya...
    tapi dalam hal ini...semasa menahan
    nafas...baca Fatihah 3 kali dalam
    hati...

    Kalau baca dengan lidah...biasanya
    tak larat...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam
  5. ...saya pernah menulis tentangnya...tapi
    nanti saya akan terangkan semula mengenai-
    nya pada tajuk khas...Insya Allah Ummi ya..

    BalasPadam
  6. Salam ..
    maafkan saya ..
    bagaimana kita nak tahu merasa ada angin bisa jin dalam badan kita ataupun dalam badan orang lain??

    BalasPadam
  7. Wa alaikum salam wbkth saudara...

    Di awal-awal blog rahsia nampak jin
    saya sertakan pelbagai tanda-
    tanda ada saka serta gangguan jin
    yang juga menunjukkan adanya jin
    atau angin bisa dalam badan kita..
    dan ia juga caranya kita nak tahu
    samada adanya angin bisa dalam
    badan orang lain...

    Antara perkara lain ialah cara nak
    tahu adanya pergerakan jin dalam
    badan...juga ada dalam blog ter-
    sebut...

    Contohnya tanda ada angin bisa atau
    jin dalam kepala...ada gangguan
    fikiran yang tidak pasti sebabnya...
    selalu mimpi butuk...sakit yang
    tidak dapat dikesan puncanya dan
    lain-lain...

    Tanda jin atau angin bisa dalam dada
    pula...sakit tanpa sebab yang pasti
    sesak nafas tanpa penyakit lelah...
    selalu berdebar...ada tekanan perasaan
    yang tidak munasabah dan sebagainya...

    Harapnya Insya Allah...saudara dapatlah
    kiranya belek-belek di sana ya...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam