Rabu, 8 Ogos 2012

Anak Jin Dalam Perut...?

Seorang  ibu  menceritakan.....baru 4 hari berhenti
'jadual bulanannya'...sudah beberapa kali tiba-tiba
ia merasa ada bayi dalam perutnya...

Terasa sangat tangan menolak...malah kaki bayi
itu menendang dinding perutnya...

Saya meminta ibu itu menutup mata sambil men-
umpukan perhatian ke bahagian dalam perutnya.

Saya membaca Fatihah...Ayat kursi dan zikir
Allah berserta beberapa kali pernafasan...

Hampir seminit kemudian...ibu itu memberitahu
...ia nampak satu benda seperti bola cahaya ber-
warna putih dalam perutnya...

Saya memintanya terus menumpukan perhatian
dan saya membuat beberapa set pernafasan lagi.

Ibu  itu  memberitahu  ada  sesuatu dalam bola
putih  tersebut...bukan  bayi...tapi  seekor
kumbang hitam...

Pada  dinding  perutnya pula ibu itu nampak
satu lapisan cahaya berwarna merah...

Olah kerana tidak ada benda lainnya lagi....saya
mula mencari laluan masuk makhluk tersebut
ke dalam perutnya...

Saya menghalakan tapak tangan ke hujung jari
kakinya dan membuat beberapa set pernafasan.

Ibu  itu  beritahu  ibu  jari  kaki  kirinya  terasa
panas...dan  apabila  saya  meletakkan  hujung
jari telunjuk kehujung jari tersebut dan membuat
satu pernafasan...ia merasa ada laluan darinya
terus ke bola dalam perutnya tadi...

Saya menarik bola itu keluar dari hujung jari ter-
sebut menggunakan kaedah cubit cabut...tiba-tiba
itu merasa sakit pada lututnya...agaknya benda
itu 'tersangkut' atau cuba bertahan...

Saya  menariknya. lagi ...sambil  membaca ayat
Afahasibtum...dengan izin Tuhan...sakit  itu
hilang...

Apabila  saya  meminta  ibu itu menumpukan
semula  perhatian  ke perutnya...tidak ada lagi
bola  juga  kumbang  hitam.....tapi  masih ada
lapisan warna merah pada dinding perutnya.

Ibu itu juga merasa ada angin kembang kuncup
pada perutnya itu...dan saya cuba menariknya
lagi tapi kali ini melalui tulang belakang yang
bertentangan dengan perut.

Biasa  terjadi  gangguan  pada  perut itu asalnya
dari tulang belakang...iaitu jin buat penempatan
padanya......maka paling sesuai ia  ditarik  keluar
terus dari bahagian tulang tersebut...

Saya bekalkan ibu itu garam bukit rukyah untuk
guna makan secubit juga rendam kaki dan pada
malamnya itu banyak anginnya (angin bisa) keluar.

Saya  baru  juga  mula  gunakan  garam  bukit dan
masih  sedang  mengkaji  keberkesanannya dalam
perubatan gangguan...setakat ini saya dapati ada
kelebihannya berbanding air doa semata-mata....

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan