Jumaat, 29 Mei 2015

Sihir Jin...Lingkaran Naga...

Kulit kakak itu kelihatan merah seperti kena haba
panas dari pinggang kanan ke pinggang kirinya.

Memang sangat menyeksakan kerana haba panas
itu datangnya dari satu benda yang bergerak di-
bawah kulitnya.

Apabila saya cuba menolaknya keluar malah apa-
bila saya cuba menariknya keluar dengan ' cubit
cabut '...benda  yang dirasanya sebesar kumbang
itu bergerak pantas berpindah-pindah lari dalam
badannya.

Sebelum ini kakak itu minta rawat dengan seorang
perawat yang juga orang tempatan...namun akhir-
nya perawat itu berputus asa.

Benda itu biasanya akan bergerak pantas seperti
angin...dan akhirnya bertambah kecil seperi semut
lalu bergerak lebih jauh masuk menyusup ke dalam
daging.

Selang  seminggu   saya  merawatnya...benda itu
mula muncul semula  dan bergerak menyebabkan 
rasa panas yang amat sangat dalam pinggang dan
rusuknya.

Kali ini saya meminta kakak itu menutup mata
dan menumpukan perhatian lebih jauh...

...akhirnya  dengan izin Tuhan kakak  itu  dapat
melihat   majah  makhluk   tersebut...bentuknya
seperti seekor naga sebesar saiz manusia...

...namun  jin  itu  menjadi  lebih kecil seperti se-
ekor  kumbang  apabila  saya  bacakan  fatihah
...ayat Kursi dan 3 Qul berserta pernafasan.

Ia  mula  bergerak  pantas    berpindah-pindah 
dalam badan kakak itu.

Saya tidak hiraukan jin yang berlindung dalam
badan kakak itu...sebaliknya saya minta kakak
itu terus menumpukan perhatian semakin jauh
ke alam makhluk itu.

Kakak  itu beritahu ia nampak sebuah patung
manusia  yang  besar...dan  ia  nampak  jin itu
melompat masuk ke dalamnya.

Kakak itu dapat merasakan patung itu adalah
wakil atau ganti kepada tubuhnya.

Secara teorinya jin itu telah membina sebuah
patung dan mengiktikadkan bahawa  patung
itu  adalah  tubuh  kakak  tadi lalu masuk ke
dalamnya.

Inilah sebabnya jin itu sukar  ditangkap atau
dicapai...kerana  jin  itu  hanya diburu  pada
tubuh  kakak  tadi  dan  bukan pada patung
sihir buatannya.

Saya  minta kakak itu  terus  menumpukan 
perhatian  dan  meniatkan  masuk  mencari
makhluk itu di dalam patung tersebut...dan 
saya  sudah  mengambil   keputusan  untuk 
cuba membunuhnya. 

Mungkin jin naga itu tahu dan merasa dalam
bahaya  sehingga  ia  melompat  keluar dari
patung itu melarikan diri.

Ternyata ada sesuatu yang di luar dugaan...
berlaku  apabila  tiba-tiba  seekor  helang 
hitam  ( saya  berpendapat ianya juga jin )
muncul  dan  dengan  pantas  menyambar
jin naga tersebut.

Ketika tu juga patung sihir tadi lesap tanpa
bekas dan saya berpendapat ianya kerana
jin helang teresbut telah membunuh jin naga
tadi.

Kakak itu merasa lega...ia pasti benar jin
berupa naga tadi tidak ada lagi dalam tubuh-
nya...

...dan dengan izin Tuhan...tidak  ada  lagi 
gejala panas itu selepasnya.

Memang  biasa  berlaku  apabila  jin  yang 
saling bermusuhan mengambil kesempatan
apabila  lawannya  itu  lemah  atau  tersilap
langkah ketika ' berurusan ' dengan manusia.

Apabila Tuhan berkehendak untuk membantu
maka bantuan itu boleh datang dari mana juga
dan mungkin diluar dugaan anda sendiri.

Lingkaran naga itu bukan saya yang namakan
sebaliknya ketika sakit kakak itu memberitahu
kepada  seorang  tabib  Cina...dan   ternyata 
tabib itu tahu ianya bukan penyakit biasa.

Mereka menamakan ia lingkaran naga...dan
biasanya  kulit  merah  itu akan merebak ke 
depan tubuh dan terus memanjang ke arah
sambungan kulit merah asal...dan ianya ada-
lah jenis sihir untuk membunuh.

Saya berpendapat ianya jin sihir yang sudah
kehilangan tuannya...dan  jin  itu  bertindak
sendiri sebagaimana mungkin yang  pernah
tuannya gunakan dulu.

Banyak gejala sihir sekarang adalah  dari
gangguan atau serangan jin sihir yang tidak 
ada tuannya lagi terutamanya yang di tinggal 
mati.

Wallohu a'lam

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum. saya mencari perawat yang boleh membuang sihir berpenjaga/wali di badan pesakit, beberapa bahagian utama pesakit telah dikunci, dan juga dikenakan sihir patung, menyebabkan pesakit diganggu beramai-ramai tidak kira masa. Jika sahabat disini tahu di mana tempat rawatan yang berkesan disekitar Pasir Mas Kelntn. tolong mesej alamat/tel.nombor perawat, email kepada saya : tubuhsatu@gmail.com

    BalasPadam