Sabtu, 28 Januari 2012

Angin Bisa (24)...Tandukan Jin kerbau...?

Seorang rakan...selepas solat Isya'...tiba-tiba ia merasa sakit
pada belakang pinggangnya...

Apabila ia menutup mata...rakan itu 'ternampak' kelibat ker-
bau berbadan manusia...dan melihat ada dua lubang pada
belakang pinggangnya...

...tandanya kemungkinan besar makhluk halus itu telah menye-
rangnya dari belakang...ia banyak berkeliaran di sekitar kam-
pung tinggalan pegangan orang tua-tua yang kebanyakannya
sudah meninggal dunia...

Apabila saya meminta rakan itu melihat apa yang ada dalam
lubang tersebut...rakan itu memberitahu...ada seekor ulat be-
sar...dan banyak ulat-ulat kecil  dalam lubang sebelah kiri...

Saya gunakan kaedah cubit cabut beberapa kali...dengan iz-
in Tuhan ulat-ulat itu dah hilang...berserta kemudiannya ke-
dua-dua lubang itu juga hilang...

Ianya seperti lubang kesan tandukan...saya pernah merasa-
kannya...'luka' itu biasanya akan terasa pedih...panas...dan 
sakit berdenyut-denyut berbisa sepanjang malam...

Wallohu a'lam


6 ulasan:

  1. pedih,panas and sakit berdenyut-denyut,aih seksa juga tu bro hmmmm..pastu macam mana bro nak ubat sakit tu?just beramal ya?ke ada kena ambil ubat hospital?curiousnya ana hehe..

    BalasPadam
  2. ...beramal saja atau minta rawat...
    hospital tak akan dapat kesan sakit
    tu...

    BalasPadam
  3. Tuan Junied, mudah ke nak 'tengok' benda tu dengan tutup mata je? Kena ada amalan dulu atau sesiapa yang kena serang jin sahaja yang dapat 'tengok' gangguan yang terjadi?

    BalasPadam
  4. Ummi...dan rakan-rakan pembaca...

    Saya suka nak kata...nampak itu petanda
    'kurang baik'...iaitu ada jin atau angin
    bisa pada mata...tapi lebih kerap pada
    bahagian otak....iaitu serba sedikit
    atau banyak seseorang itu mungkin ada
    masalah pada bahagian kepala...atau
    gangguan fikiran...

    ...maka angin bisa jin ini umpama senjata
    makan tuan...iaitu kita gunakannya untuk
    mengesan malah untuk panduan menyerang
    terutama jin tuan punya angin tersebut.

    Mungkin ada juga yang semula jadi...namun
    kebanyakannya dari sebab angin bisa jin...

    Jadi tidak timbul soal amal atau tidak
    amal dulu...'yang perlu' cuma ada jin
    atau angin bisa jin pada bahagian otak....

    Biasanya 'pandangan' itu akan mengarah
    kepada 'tuan punya angin bisa'...

    bagi saya pula...saya cuma perlu 'alirkan'
    'tenaga' (aura) pada bahagian otaknya...
    kemudian membayangkan tenaga itu 'melantun' kepada punca gangguan...dan ia lebih
    kepada sekadar 'bantuan'...dan saya sendiri
    sama sekali tidak dapat melihatnya...

    Wallohu a'lam

    BalasPadam