Selasa, 28 Ogos 2012

...Rakan 'test Power'?

Ketika berdepan dengan KT...saya rasa orangnya 
tidaklah kosong sangat...tengok dari cara duduk...
bercakap juga cara ia memandang...

Ketika  sedang  rancak  berbual dengan seorang 
rakan lain...tiba-tiba dari pandangan tepi mata
saya dapati KT sedang berdiri berpeluk tubuh
betul-betul di belakang...

Saya  buat  tidak peduli walaupun sebenarnya
saya sedang beri perhatian pada KT...dan cuba
merasakan sebarang tindakbalas pada saya...

Ada suatu rasa asing...badan terasa panas sejuk
seolah-olah dihembus angin halus...(macam
angin bisa...)

Tidak lama kemudian...KT duduk di hadapan
saya dan bertanya...kamu amal Al Ma'surat ?

Terus  terang  saja  saya  beritahu amal Ayat
Manzil...nampaknya KT juga tidak pernah
dengar istilah Ayat Manzil sebelum ini...

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan