Khamis, 16 Februari 2012

Scan (08)...Putus Asa Senjata Syaitan...

Suatu petang...tiba-tiba saya merasa kurang sihat...badan
panas seperti demam dan kepala agak sakit.

Saya tak tahu punca gangguannya...tapi apabila saya ber-
amal seperti biasa...tiba-tiba saya merasa semangat saya
semakin pulih dan rasa bertenaga...

Baru saya sedar...rupanya sejak mula rasa kurang sihat ta-
di...semangat saya semakin lemah...tanpa saya sedari...

Begitulah biasanya jin lakukan untuk menguasai seseorang.

Dengan serapan angin bisanya...seseorang itu akan merasa
lemah hingga ada yang rasa berputus asa selain daripada fi-
kiran semakin buntu atau runsing tak tentu pasal...

Salah satu tekniknya...jin itu cuba melemahkan badan kita
dengan angin bisanya...maka semakin lemah badan...tanpa
sedar...semangat kita juga turut bertambah lemah...

Bila semangat jadi lemah...maka semakin terdedah kita pa-
da serangan jin...

Wallohu a'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan